Isnin, 5 Julai 2010

BIRU YANG TERAMAT INDAH...

APE YANG INDAH SANGAT WARNE BIRU TU?

Keindahan ciptaan tuhan tiada sesiapa yang boleh tanding..dan kite sebagai manusia yang di cipta oleh ALLAH S.W.T  patut kah kita engkar suruhan nye..
Dan ape yang berlaku atas dunia zaman sekarang masing-masing tidak hirau apa yang akan berlaku di masa kelak.


                                                 RENUNG-RENUNGKAN LAH...

http://arshadahmad.wordpress.com/

KITA YANG MEMELUKAN DIA BUKAN DIA YANG MEMELUKAN KITA...

sahabat,

Hari ini saya mengajak anda semua merenung sebuah hadith qudsi yang panjang. Hadith ini begitu nostalgik bagi saya kerana setiap kali saya membacanya, saya teringat kepada seorang sahabat saya yang telah pergi menemui Allah SWT.


Wahai Tuhan, jadikanlah saya sebagai hambaMu yang bersyukur. Wahai Tuhan,dengan segala kelebihan yang diberikan kepada diri ini, lindungilah saya dari menjadi orang yang sombong, angkuh dan takbur. Saya menyedari diri ini amat lemah dan amat memerlukan bantuanMu, maka bantulah diri yang lemah ini… 


             APE-APE HAL....KITE MERANGCANG...DAN DIA YANG MENENTUKAN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan